برای تجربه بهتر لطفا مرورگر خود را به گوگل کروم، فایرفاکس، اپرا و یا اینترنت اکسپلورر تغییر دهید

جزئیات بلاگ

تبلیغات همسان یا محتوایی  چیست؟

تبلیغات همسان یا محتوایی چیست؟

تبلیغات محتوایی یا  همسان به نوعی از تبلیغات آنلاین در فضای وب گفته شده که درواقع با همانندسازی قالب و ظاهر کلی تبلیغ با رابط کاربری (UI) صفحات وبسایت، باعث جلب توجه بیشتر کاربران آنلاین وب سایت و عدم آزار آنان از تبلیغات و وبسایت مربوطه می‌شوند. مهم ترین مزیت اصلی تبلیغات native یا محتوایی این است که با نمایش تبلیغ به صورت هماهنگ با ظاهر سایت، یکپارچگی کلی، هویت بصری سایت و تجربه کاربری (UX) را حفظ کنند همچنین، نرخ CTR تبلیغات افزایش یابد و کسب درآمد قابل توجهی از تبلیغات برای صاحبان سایت صورت بگیرد.

به زودی تبلیغات محتوایی، دنیا را فرا می‌گیرد!

از آنجا که تبلیغات همسان، با همانندسازی ظاهر تبلیغ با رابط کاربری رسانه دیجیتال، باعث توجه بیشتر کاربر و عدم آزار او می‌شوند، این دسته از تبلیغات،‌ یکی از کارآمدترین تبلیغات دیجیتالی است و مورد استقبال بازاریابان زیادی در دنیا قرار گرفته است. انتظار می‌رود که بودجه اختصاص داده شده به تبلیغات محتوایی در سال ۲۰۱۸ به ۵۹.۳۵ میلیارد دلار برسد.در بلاگ مدیااد بخوانید:  نحوه ایجاد KPI صحیح براساس مدل SMART

اینفوگرافیک زیر به وضعیت تبلیغات همسان در نقاط مختلف دنیا می‌پردازد:

اینفوگرافیگ تبلیغات همسان

اگر موفق نشده‌اید، اینفوگرافیک را ببینید،‌ متن زیر را بخوانید. متن زیر محتوای اینفوگرافیک است.

به زودی تبلیغات همسان یا محتوایی، دنیا را فرا می‌گیرد!

هزینه صرف شده برای تبلیغات همسان در منطقه‌های جغرافیایی مختلف در سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۸

در سال ۲۰۱۸، هزینه صرف شده برای تبلیغات native یا همسان ۲ برابر مقدار مصرفی در سال ۲۰۱۵ خواهد شد و انتظار می‌رو که مقدار آن از ۳۰.۰۹ میلیارد دلار به ۵۹٫۳۵ میلیارد دلار برسد.

آمریکای شمالی

آمار در قاره

۲۰۱۵:   ۱۱٫۴۹ میلیارد دلار

۲۰۱۸:   ۲۲٫۵۶ میلیارد دلار

ایالات متحده آمریکا

۲۰۱۵:   ۱۰٫۷ میلیارد دلار

۲۰۱۸:   ۲۱ میلیارد دلار

کانادا

۲۰۱۵:   ۰٫۷۹ میلیارد دلار

۲۰۱۸:   ۱٫۵۵ میلیارد دلار

آسیا و اقیانوسیه

آمار در قاره

۲۰۱۵:   ۸٫۶ میلیارد دلار

۲۰۱۸:   ۱۶٫۸۷ میلیارد دلار

چین

۲۰۱۵:   ۲٫۶۱ میلیارد دلار

۲۰۱۸:   ۵٫۱۲ میلیارد دلار

ژاپن    

۲۰۱۵:   ۲٫۲۲ میلیارد دلار

۲۰۱۸:   ۴٫۳۶ میلیارد دلار

استرالیا

۲۰۱۵:   ۰٫۷۸ میلیارد دلار

۲۰۱۸:   ۱٫۵۳ میلیارد دلار

کره جنوبی

۲۰۱۵:   ۰٫۵۷ میلیارد دلار

۲۰۱۸:   ۱٫۱۲ میلیارد دلار

اندونزی

۲۰۱۵:   ۰٫۵۵ میلیارد دلار

۲۰۱۸:   ۱٫۰۸ میلیارد دلار

هند

۲۰۱۵:   ۰٫۲۳ میلیارد دلار

۲۰۱۸:   ۰٫۴۵ میلیارد دلار

سایر

۲۰۱۵:   ۱٫۶۴ میلیارد دلار

۲۰۱۸:   ۳٫۲۲ میلیارد دلار

اروپای غربی

آمار در قاره

۲۰۱۵:   ۷٫۰۹ میلیارد دلار

۲۰۱۸:   ۱۳٫۹۱ میلیارد دلار

انگلیس

۲۰۱۵:   ۲٫۱۲ میلیارد دلار

۲۰۱۸:   ۴٫۱۶ میلیارد دلاردر بلاگ مدیااد بخوانید:  بهینه سازی لندینگ پیج و معرفی ابزارهای آنالیز

فرانسه

۲۰۱۵:   ۰٫۷۵ میلیارد دلار

۲۰۱۸:   ۱٫۴۷ میلیارد دلار

آلمان

۲۰۱۵:   ۱٫۶۴ میلیارد دلار

۲۰۱۸:   ۳٫۲۲ میلیارد دلار

ایتالیا

۲۰۱۵:   ۰٫۵۱ میلیارد دلار

۲۰۱۸:   ۱ میلیارد دلار

اسپانیا

۲۰۱۵:   ۰٫۳۸ میلیارد دلار

۲۰۱۸:   ۰٫۷۵ میلیارد دلار

سایر

۲۰۱۵:   ۱٫۷ میلیارد دلار

۲۰۱۸:   ۳٫۳۴ میلیارد دلار

آمریکای لاتین

آمار در قاره

۲۰۱۵:   ۱٫۲۴ میلیارد دلار

۲۰۱۸:   ۲٫۴۳ میلیارد دلار

برزیل

۲۰۱۵:   ۰٫۶۷ میلیارد دلار

۲۰۱۸:   ۱٫۳۱ میلیارد دلار

آرژانتین

۲۰۱۵:   ۰٫۱۷ میلیارد دلار

۲۰۱۸:   ۰٫۳۳ میلیارد دلار

مکزیک

۲۰۱۵:   ۰٫۱۳ میلیارد دلار

۲۰۱۸:   ۰٫۲۶ میلیارد دلار

سایر

۲۰۱۵:   ۰٫۲۶ میلیارد دلار

۲۰۱۸:   ۰٫۵۱ میلیارد دلار

اروپای شرقی

آمار در قاره

۲۰۱۵:   ۱٫۳۹ میلیارد دلار

۲۰۱۸:   ۲٫۷۳ میلیارد دلار

روسیه

۲۰۱۵:   ۰٫۶۶ میلیارد دلار

۲۰۱۸:   ۱٫۳ میلیارد دلار

سایر

۲۰۱۵:   ۰٫۷۳ میلیارد دلار

۲۰۱۸:   ۱٫۴۳ میلیارد دلار

خاورمیانه و آفریقا

آمار در قاره

۲۰۱۵:   ۰٫۴۱ میلیارد دلار

۲۰۱۸:   ۰٫۸ میلیارد دلار

لطفا نظر خود را بنویسید


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا