برای تجربه بهتر لطفا مرورگر خود را به گوگل کروم، فایرفاکس، اپرا و یا اینترنت اکسپلورر تغییر دهید

آخرین مطالب

در انتخاب تصویر تبلیغات همسان چه مواردی را باید رعایت کنید!

در انتخاب تصویر تبلیغات همسان چه مواردی را باید رعایت کنید!

یکی از استراتژی های جدید تبلیغات آنلاین در فضای وب، تبلیغات نیتیو (همسان) است.تبلیغات همسان به معنی قرار دادن محتوای تبلیغاتی در سایت های تبلیغ دهنده است که با محتوا و ظاهر سایت همخوانی و یکپارچگی دارند.از مزیت های این نوع تبلیغات می توان به، عدم ایجاد ناراحتی برای کاربر هنگام مشاهده محتوای سایت و […] بیشتر بخوانید

بازاریابی محتوا چیست ؟ معرفی ۸ نوع بازاریابی محتوا به همراه اهمیت آن

بازاریابی محتوا چیست ؟ معرفی ۸ نوع بازاریابی محتوا به همراه اهمیت آن

در این مقاله میخواهیم به معرفی یکی دیگر از روش های بازاریابی دیجیتال، به نام بازاریابی محتوایی (Content Marketing) بپردازیم. بازاریابی محتوا علاوه بر این که زیر مجموعه ایی  از روش های نوین بازاریابی دیجیتال است، ولی قدمت آن به سالیان سال برمی گردد، با این تفاوت که هدف و اجرای این نوع بازاریابی در […] بیشتر بخوانید

مفهوم RTB چیست و این فرآیند چگونه اجرا می شود؟

مفهوم RTB چیست و این فرآیند چگونه اجرا می شود؟

با توجه به گسترش فضای تبلیغات آنلاین، ممکن است این سوال مطرح شود که جایگاه نمایش تبلیغات به چه صورت و بر اساس چه الگوریتمی انتخاب می شود، به همین دلیل سیستمی به نام فرایند خریدوفروش تبلیغات به صورت مزایدهای (RTB) تعریف شده است که در این نوشته هدف ما معرفی این فرآیند، نحوه انجام […] بیشتر بخوانید

تعریف بازاریابی شبکه های اجتماعی (SMM) و معرفی تکنیک های موثر آن

تعریف بازاریابی شبکه های اجتماعی (SMM) و معرفی تکنیک های موثر آن

در این مقاله از وبلاگ مدیااد به بررسی یکی دیگر از روش های بازاریابی آنلاین یا دیجیتال مارکتینگ به نام بازاریابی شبکه های اجتماعی می پردازیم و علاوه بر تعریف بازاریابی شبکه های اجتماعی، تکنیک های این نوع بازاریابی، مزیت ها و معایب بازاریابی شبکه های اجتماعی را مورد بررسی قرار می دهیم. مفهوم بازاریابی […] بیشتر بخوانید

تبلیغات همسان یا محتوایی  چیست؟

تبلیغات همسان یا محتوایی چیست؟

تبلیغات محتوایی یا  همسان به نوعی از تبلیغات آنلاین در فضای وب گفته شده که درواقع با همانندسازی قالب و ظاهر کلی تبلیغ با رابط کاربری (UI) صفحات وبسایت، باعث جلب توجه بیشتر کاربران آنلاین وب سایت و عدم آزار آنان از تبلیغات و وبسایت مربوطه می‌شوند. مهم ترین مزیت اصلی تبلیغات native یا محتوایی این است که […] بیشتر بخوانید

چگونه می توانیم رتبه الکسای وبسایت خود را افزایش دهیم؟

چگونه می توانیم رتبه الکسای وبسایت خود را افزایش دهیم؟

رتبه الکسا (Alexa) چیست و چه اهمیتی دارد؟ الکسا معیاری است که خلاصه ای از عملکرد وب سایت شما و حتی رقیبان شما را در مقایسه تمام وب سایت های موجود در وب سراسر دنیا نمایش می دهد. امروزه، بسیاری از افراد برای ارزیابی ‌عملکرد کسب و کار خود، به رتبه الکسای وبسایت توجه می‌کنند. از […] بیشتر بخوانید

بالا